Volg mij in Chili! - Reisverslagen van Marloes Achterveld - WaarBenJij.nu Volg mij in Chili! - Reisverslagen van Marloes Achterveld - WaarBenJij.nu

Volg mij in Chili!

Hoi allemaal!

Afgelopen week ben ik naar Chili gevlogen, om hier opnieuw met Operatie Mobilisatie te werken, een internationale zendingsorganisatie.
Het eerst half jaar zal ik meedoen aan een programma, EMI genaamd, wat op training en vorming is gericht. Naast de lessen die ik krijg, zal ik meedoen aan verschillende projecten. Deze projecten zijn gericht op daklozen en kinderen in een weeshuis. Wees welkom mij te blijven volgen, en op de hoogte te blijven van God in mij en mensen om mij heen aan het doen is in Chili.

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2016

Nieuwe nieuwsbrief

04 Februari 2016

Geluk door(dat) ongeluk bestaat

20 November 2015

Een reflectie voor tussendoor

06 Augustus 2015

Diploma - op naar de volgende ronde!

28 Mei 2015

Mapuche- tijd
Marloes

Welkom op mijn site!

Actief sinds 27 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 34198

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 23 Januari 2015

Volg mij in Chili!

22 Augustus 2013 - 01 September 2014

Project Ecuador - Quito

Landen bezocht: